Płatności
Do realizacji Twojego zamówienia przystąpimy po dokonaniu płatności za zamówienie.
-
Za zamówienie możesz zapłacić elektronicznie:
-
kartą płatniczą,
-
przelewem natychmiastowym,
-
BLIK.
-
-
Płatności elektroniczne obsługiwane są przez:
-
PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000347935, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 5 476 300,00 zł, wpłaconym w całości.
-
iMoje prowadzonego przez ING Bank Śląski SA z siedzibą w Katowicach, ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909.
-
-
Reklamacje:
W przypadku wystąpienia problemów z obsługą płatności – niewykonania lub niewłaściwego wykonania obsługi – reklamacje kieruj do odpowiedniego operatora (mailowo lub telefonicznie):
-
PayPro - formularz kontaktowy: https://www.przelewy24.pl/pomoc; numer telefonu: +48616429344; numer fax: +48 616429031; adres email: serwis@przelewy24.pl; adres korespondencyjny: ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, Polska; bezpośrednio w siedzibie PayPro lub w jednostkach organizacyjnych PayPro prowadzących obsługę klientów.
-
iMoje - formularz kontaktowy (https://www.imoje.pl/kontakt ); numer telefonu: 0048 (32) 319 35 71; adres e-mail: kontakt@imoje.pl; adres korespondencyjny: ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, Polska.
-